Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
Termeni si conditii
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
IN CAZUL PRODUSELOR COMANDATE DE PE WWW.LITTLEDOMI.RO, RETURUL SE ACCEPTA IN URMATOARELE CONDITII:
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 zile calendaristice de la data informarii de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. LittleDomi.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor si se poate face doar intr-un cont bancar furnizat de catre client.
In cazul in care ai platit o taxa de transport atunci cand ai primit coletul, contravaloarea acesteia nu se returneaza.
DE RETINUT!
Produsele sunt ambalate corespunzator de catre producator, cu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren, folii cu bule de aer, pentru a asigura produsului siguranta necesara pentru o functionare corespunzatoare dupa ce a fost transportat.
Orice modificare a starii produselor sau a ambalajului acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce la aplicarea unor taxe de readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Cargus in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Pentru orice sesizari si reclamatii te rugam sa ne contactezi la adresa contact@littledomi.ro
Ce pot sa fac daca am comandat un produs gresit/care nu este cum ma asteptam?
Se intampla ca produsul pe care l-ai comandat sa nu fie tocmai ce doreai tu sa comanzi. Daca nu este ceea ce te asteptai. In astfel de situatii iti recomandam sa iei in primul rand legatura cu noi telefonic si sa ne spui exact ce ai fi dorit tu sa comanzi, care sunt asteptarile tale si ce nu iti place la produsul primit. Noi iti putem face cateva recomandari pe mail si daca te hotarasti asupra unui anumit produs, ti-l trimitem, iar tu fie achiti diferenta (daca al 2 lea produs e mai scump), fie iti returnam banii.
Atentie: produsul comandat initial trebuie sa fie nefolosit, in aceleasi conditii in care a fost primit si trebuie sa ajunga la depozitul nostru inainte ca noi sa va trimitem noul produs (pentru a trimite produsul gresit inapoi va vom emite noi o nota de transport). Se poate proceda in acest fel fara probleme in primele 14 zile de la receptie, iar daca este vorba de un interval mai mare de timp, se vor aplica termenii si conditiile care difera in functie de produs.
Cum procedez daca vreau sa returnez un produs ?
In cazul in care nu esti multumit de un produs si vrei sa il returnezi, trebuie completezi acest formular sau sa ne trimiti direct un e-mail pe adresa contact@littledomi.ro in care sa ne precizezi numele pe care a fost realizata comanda, data in care a fost comandat produsul, data cand a fost primit produsul cat si denumirea produsului pe care doresti sa il returnezi. Chiar daca ne comunici intentia de retur telefonic, te rugam sa ne trimiti si un mail pentru a avea atat noi, cat si tu, dovada intentiei de retur exprimata in termenul legal de 14 zile. Daca esti convins ca te afli in perioada de retur poti completa direct formularul, chemi un curier si expediezi produsul la adresa din formular.
Unde trebuie trimis produsul care doresc sa il returnez?
Lucrand cu mai multe depozite, adresa de retur difera cu cea a sediului social. Ca atare, te rugam sa trimiti produsele doar la adresa din formular.
Cum trimit un produs pe care doresc sa il returnez?
Produsul pe care doresti sa il returnezi trebuie sa fie ambalat corespunzator astfel incat sa nu sufere deteriorari in timpul transportului. Pentru siguranta, te sfatuim sa invelesti ambalajul fie intr-un sac menajer, fie in folie alimentara si sa nu lipesti scotch sau nota de transport pe ambalajul original al cutiei, mai ales daca este vorba de cutia personalizata a produsului respectiv.
Coletul cu produsul returnat poate fi trimis doar prin firma de curierat rapid. Poti sa optezi pentru orice firma de curierat doresti.
Cine plateste transportul pentru retur?
Taxele de retur vor fi suportate de catre clientul ce doreste sa returneze produsul.
Cum imi sunt restituiti banii pentru un produs pe care l-am returnat?
Pentru restituirea banilor puti alege intre doua varinate: fie iti returnam banii intr-un cont bancar (in acest sens vom avea nevoie de un cod IBAN), fie emitem un voucher al carui valoare va fi egala cu suma ce trebuie returnata (acesta varianta va permite sa folosesti banii respectivi pentru orice comanda ulterioara de pe littledomi.ro)
Cand primesc banii pentru un produs pe care l-am returnat?
Pentru ca stim cat de important este pentru oricine sa ii fie restituiti banii in cel mai scurt timp, nu am luat in calcul termenul legal de 14 zile pentru a returna banii clientilor nostri. Regula noastra este sa returnam banii cat mai repede cu putinta. In mod obisnuit dureaza in jur de 5 zile lucratoare.